2011. szeptember 27., kedd

Az eleven kölyök

Igaz, hogy a  mérete kicsi, viszont az energiája nagy. Ezért kizárólag csak akkor vedd meg vagy tartsad, ha van kellő időd, hogy foglalkozz vele! Mit is értek ez alatt? Azt, hogy ha kennelben van, akkor engedd is egy nap többször is, illetve játsszál vele, azaz labdázz. Ugyanis szerintem minden kutya imád labdázni, és attól kifáradnak, és már nem lesz annyi energiája. Ha megteheted akkor engedd ki  egész napra, vagy ha iskolában vagy, akkor csak délutánra, és nem kell őrizned, hanem el lesz magában, odakint  és boldogabb lesz, mint a kennelben,  higgyetek nekem! Viszont ami még nagyon fontos az, hogy ha olyan helyen laksz, akkor minden este vidd el sétálni, minimum fél órára. Ha nem is minden nap egy héten legalább háromszor! Minden kutya nagyon szeret sétálni felfedezni az úgymond külvilágot. Legalábbis én ezt tapasztalom!

Mára ennyi lenne. Tegnap viszont nem tudtam mindent leírni, mert már este írtam, és elfelejtettem xD.

Saját írás ellopni szigorúan tilos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése