2011. szeptember 25., vasárnap

Nyitás

Sziasztok! Mindenkit köszöntök ezen az ideiglenes üres spánieles oldalon. Ha készen leszek, bár olyan nem lesz. Most komolyan... . Olyan nincs hogy valaki készen van az oldallal, mert hogy jobbik esetben majdnem mindennap viszi a friss hírt. Szóval akkor. Igyekszem megtölteni érdekes dolgokkal, ami nem lesz egyszerű, mivel mint nektek is, nekem is suli van, és tudni illik nekem van egy másik oldalam, amely Miley Cyrus-sal foglakozik ( www.diamond-cherry.gportal.hu).
Nos honnan is jött az, hogy én csinálok egy ilyen oldalt?! Ez egyszerű kérdés. Nekem is van egy angol cocker spánielem, amelyet a fejlécen láthattok, ugyan is ő az én kutyusom ( Tonchy) aki már 4 éve boldogít. Mint mindennap játszottam vele, és közben eszembe jutott az, hogy csinálni kellene egy oldalt.. Egész hétvégén tanakodtam, hogy most csináljam e vagy nem. Az elsőt választottam. Kérlek szépen, hogy ne lopj el semmit sem! Mivel itt minden saját készítésű, mint például a fejléc, vagy majd a blog bejegyzések. Sok-sok tanácsot és tapasztalatot olvashattok, és kérlek azokat se vigyétek majd el !  Köszönöm szépen figyelmeteket, gyertek máskor is , és remélem segítettem : )

ui.: Amit nem én irok, azt ki fogom írni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése